onsdag 22 juni 2011

Quatrosit.


många turister har ofta vanliga problem med sina datorer på movänta camping (mitt sommarjobb). surf zonen krånglade med när ovädret slog ner innan. Men med lite hjälp och nyare kunskaper här och där fungerar som det ska igen !. På nåt sätt känner jag verkligen att det har saknats någon som jag. Det underlättar också väldigt mycket genom att dem slipper ringa datadoktorn som inte alltid kan komma :). Men jag känner att jag har råkat fastna med min marknadsföring för de är svårt att få alla att veta även om man har flygblad och affischer. Så om någon har nåt tips hör gärna av er ;)

2 kommentarer:

  1. Mitt tips är att ringa till tidningen, försöka få dem att skriva om dig. Då känner folk igen dig!

    Sedan kan du gå och knacka på hemma hos folk o berätta om din verksamhet, o då ge dem smålappar med ditt namn o nummer :)

    /Second-hand-Sara

    SvaraRadera