lördag 23 juli 2011

Inbrott...

ja, vi har varit med om något lite lagom kul här nu. Inbrott, ohjezz. Att folks ak ge sig på en liten affär som har öppet några veckor ?! jag blir så trött. Sara kom till lokalen och hittade ett krossat fönster, ringde mig och frågade var jag hade gömt kassaskrinet dagen innan. Jag hade inte gömt det alls, svarade jag. Jaha, så då var det borta. 2000 spänn, hejdå. Sen hade jag min dator där också, för vi brukar använda den till att lyssna på musik på. Hejdå min söta lilla dator. Den var också borta. Man undrar ju vad vissa människor här på jorden tänker med? Polisen var i alla fall där och tog upp DNA från några blodfläckar vi hittade. Men hur stor är chansen att de tar tjuvarna? Typ noll. Men som Sara alltid säger. CHANSEN ÄR INTE NOLL. Men ja, så är det, och vi kommer i vilket fall fortsätta ha öppet som vanligt nästa vecka, men imorrn tar vi en välbehövd ledig dag!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar